Tapasztalat Megbízhatóság Pontosság

Kreatívítás Rugalmasság Nyitottság

Innováció Fejlődés Tudás

Rólunk

A Dokumedik Informatikai Szolgáltató Kft. 2001-ben alakult meg (akkor még csak Bt voltunk). Cégünk fő profilja adminisztrációs szoftverek gyártása a magán egészségügyi szektor számára.

A partnereink a magyar magán kórházak és klinikák, ahol saját fejlesztésű integrált adminisztrációs rendszereket fejlesztünk és üzemeltetünk. Programjaink elsősorban Windows platformon futó desktop rendszerek, de partnereink megrendelésére készítünk web-es, böngészőben futó applikációkat is.

Az általunk szeretett és alkalmazott programozási környezetek: MSSQL, C#, Deplhi7 Windows desktop GUI és HTML5, CSS3, Angular, Blazor, .NET Framework, .NET 6 technológiák (web-es applikációk készítéséhez).

Szoftvereink üzemeltetése során szerzett tapasztalatunk segít megérteni és átélni az ügyfeleink problémait, amelyek megoldásában igyekszünk gyorsan és készségesen részt venni.

A jelenleg ajánlott termékünk a Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer, amelyet sok kiváló orvos szaktudásának és tapasztalatának felhasználásával fejlesztettünk ki.

A Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer a 2019.01.30 naptól az EESZT kompatibilis medikai rendszerek közé tartozik.

idővonalunk

Cég Története

Dokumedik Bt. - Cég allapítás

2001 szeptember

Első partnereink

2002 nyár

A Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszerünket első partnerünk vezeti be.

Új partnereink

Folyamatosan...

Közben újabb partnerek vezetik be a Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszerünket.

Labor Interface

2010

Dokumedik Rendszer - külső labor kommunikáció indítása (HL7).

Web fejlesztés - MVC

2012

Első web alapú fejlesztés indítása ASPNET MVC technológiával.

Web fejlesztés - Angular

2015

Új technológiák bevezetés - Angular, Material Design. Új web alapú projekt indul...

Dokumedik API

2016 nyár

Az első Dokumedik API verzió fejlesztése - előjegyzések rögzítése.

Cég forma változás

2017 juliús

Dokumedik Kft. - átalakulás éve.

GDPR

2018 május

Páciens felvételi lap beépítése a programba.

Új partnereink

Folyamatosan...

Újabb partnerek vezetik be a Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszerünket.

Sikeres EESZT akkreditáció

2019 január 30.

Tanulmányok - diploma átadási ünnepség - Pannon Egyetem

2019 juliús 5.

Fiatal szoftverfejlesztőnk, Horváth János Dávid, átvette a diplomáját. A diplomamunkájának témája a DokumedikAPI alkalmazása volt.

Home Office

2020 márciús

A COVID-19 világjárványra tekintettel home office formában folytatjuk a munkát. Az online tér meghodítása eredményezte, hogy sokkal gyakrabban "találkozzunk" a virtuális térben a partnereinkkel.

Sikeres COV-2 EESZT akkreditáció

2020 november 26.

Az AEEK által előírt COVID specifikus funkciók kifejlesztési szakasz sikeres akkreditálása.

Dokumedik Bérlet bevezetése

2021 december 13.

A 2021 év december hónaptól megváltoznak a Dokumedik szoftver hozzáférés feltételei. A fejlesztés alatt álló web-es alapú szoftverünk más elveken nyugvó konstrukciót igényel. Kivezetésre kerül a munkaállomás szám alapú licenc vásárlás lehetősége, helyette bevezetjük a szintén munkaállomás számon alapuló bérleti konstrukciót.

Termék fejlesztés

2023 nyár

Termék fejlesztés folytatása több fronton (új interface-ek (GoodId, SignoWise, Medserv, stb.)

Terjeszkedés

2023 október

Új partnereink Budapesten, Székesfehérváron és Kecskméten.

fontos

Jellemzőink

Új technológiák
Igények felmérése
Tervezés
Fejlesztés
Projekt vezetés
Oktatás
Alkalmazás bevezetése
Adat migráció
Helpdesk

A termékünk

Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer

A Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer egy több felhasználós, hálózati, EESZT kompatibilis informatikai rendszer. A program segítségét nyújt magán orvosoknak, kisebb és nagyobb magán klinikáknak, kórházaknak a páciensek ellátásával kapcsolatos teendők felügyeletében és dokumentálásában. A segítségével követni lehet a páciens útját a klinikán illetve kórházon belül az előjegyzéstől, az orvosi ellátás és diagnosztikai leletek dokumentálásán át, a számla kiállításáig.

A modulok képeire klikkelve megtekintheti a bemutatókat illetve letöltheti a leírásokat PDF formátumban.

DokuStart

DokuStart a Dokumedik rendszer indító pultja és egyben felelős a programok közötti kommunikációért.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Előjegyzés

Előjegyzési időpontok kezelése, páciensek előjegyzése, foglalt időpontok, szabadságok kezelése, listák készítése.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Klinika

Páciens megjelenések rögzítése és orvosi dokumentációjának elkészítése, rugalmas felépítésű kórlap sablonok és orvosi dokumentáció személyre szabott grafikai megjelenítése, előkészítés a számlázásra.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Labor leletező

Aktív laboratóriumi kérések kezelése, leletek nyomtatása, archiválása, kapcsolat a Labor Interface Programhoz, amely a klinika és külső labor között elektronikusan (HL7) közvetíti a labor kéréseket és eredményeket.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Képalkotó leletező

Aktív képalkotó kérések kezelése, vizsgálatok rögzítése, leletek, vélemények készítése, leletek nyomtatása, archiválása.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Szerződések, szürések

Cégek, szerződések, céges dolgozó, partner kedvezmények kezelése, számla készítése cégnek.
BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Szűrések – az ellátási csomagok helye és szerepe a rendszerben leírása.
BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Számlázás

A Klinikai programban rögzített szolgáltatások számlázása, egyéb szolgáltatások számlázása, számlák kezelése, listák készítése.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
Számlázó Modul leírás (PDF)
Szamlazz.hu integráció leírás (PDF)

Pénztár

Több pénztár kezelése, beviteli és kiadási bizonylatok rögzítése, időszaki pénztári lista készítése.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Manager

A rendszer paraméterezése: felhasználók, jogosultságok, szolgáltatások, egyéb rendszer jellemzők karbantartása.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

EESZT Monitor Modul

A Dokumedik EESZT Monitoring modul segítségével a Dokumedik rendszerben rögzített események és leletek automatikus feltöltésre kerülnek az EESZT rendszerbe.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

EESZT Lista Modul

A Dokumedik EESZT Lista modul felelős a EESZT térbe felöltött események és leletek listázásért, a páciens e-profile és e-beutaló letöltésért.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

Dokumedik-NilNocere interface

A recept íráshoz (eRecept generáláshoz) külső receptíró programot használjuk. A program neve NilNocere.

BEMUTATÓ INDÍTÁSA
PDF LETÖLTÉSE

NilNocere felhasznalói útmutató (PDF)

DokumedikAPI

A dokumentum azoknak a fejlesztőknek készül, akik szeretnék felkészíteni a szabadidőpont kereső applikációjukat a Dokumedik Magánklinikai Rendszerrel való kommunikációra.

Dokumedik API v1.19.1 - PDF LETÖLTÉSE

Dokumedik API v1.18.6 - PDF LETÖLTÉSE

Email, SMS interface

EMAIL: A rendszer email küldésekhez a SendInBlue API-t implementáltük. Egyszerű regisztráció, Free csomag.

Dokumedik_SendInBlue_interface.pdf - PDF LETÖLTÉSE

SMS: A rendszer SMS küldésekhez a SeeMe API-t implementáltük. Egyszerű regisztráció, de fizetős a csomag.

Dokumedik_SeeMe_SMS_interface.pdf - PDF LETÖLTÉSE

Az áraink

Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer árlista

Az árainkat 2024 aprilis hónaptól emeljük.
A 2023 év márciús végig érkező megrendeléseket még a 2023 évi árlista szerint kezeljük. Az aktuális árlistákat az alábbi linken töltheti le.

Gyakori kérdések

Kérdések-Válaszok

A Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer egy kliens/szerver elven működő szoftvercsomag. Ez azt jelenti, hogy az adatok tárolását egy központi szerver szoftver végzi, amely nem része az alkalmazásunknak.

A működés feltétele, hogy a felhasználó rendelkezzen az alábbi rendszer szoftverrel:

  • Microsoft SQL Server 2008 (vagy magasabb).A telepítéséhez Windows szerver operációs rendszerre van szükség.

A felhasználói programok futtatásához Windows operációs rendszerrel rendelkező számítógépek szükségesek. A minimális Windows operációs rendszer követelmény a Windows XP verzió. Ajánlot verziók: Win7,Win8, Win10.

Tapasztalataink szerint a rendszer bevezetéséhez szükséges legrövidebb idő egy hónap.

A bevezetés folyamat szakaszai:

  • Bérleti szerződés aláírása
  • Infrastruktura előkészítése (szerver - adatbázis kezelő, lokális gépek - Dokumedik program telepítése)
  • Paraméterek betöltése illetve rögzítése a Manager program segítségével (klinika adatai, felhasználók, szakmák, szolgáltatások, ambuláns lap sablonok, stb.)
  • Oktatás(ok) szerverzése - TESZT környezetben
  • ÉLES környezet kialakítása - éles indítás
  • Teljesítés igazolás és számla kiallítása

A 2021 év december hónaptól megváltoznak a Dokumedik szoftver hozzáférés feltételei. A fejlesztés alatt álló web-es alapú szoftverünk más elveken nyugvó konstrukciót igényel. Kivezetésre kerül a munkaállomás szám alapú licenc vásárlás lehetősége, helyette bevezetjük a szintén munkaállomás számon alapuló bérleti konstrukciót.

Az árajánlat igényeket emailben is várjuk.

Aktuális árlistánk letöltése (magyar): Dokumedik_Arlista_202304_berlet.pdf

Aktuális árlistánk letöltése (angol): Dokumedik_Price_List_202304_rental.pdf

A recept íráshoz (eRecept generáláshoz) külső receptíró programot használjuk. A Dokumedik Klinika programban a Recept típusú rovatból indítható a külső recept író program. A kinyomtátott receptek vissza kerülnek az ambuláns lapra importálás után.

A Dokumedik rendszer tamogatott külső recept kitöltő programmal:

  • NilNocere program - a Pharmasoft Hungary Bt által kifejlesztett receptíró program NilNocere. A NilNocere program képes papír alapú recepet nyomtatására és eRecept rögzítésére is (EESZT tér).

A NilNocere program használathoz külön megállapodás szükséges a program frogalmazójával.

GDPR - a Adatvédelem menüpontban találhatók információk a GDPR témában.

EESZT - a Dokumedik Rendszer 2019.01.30-án sikeresen teljesítette az akkreditációs tesztet. 2020 évben pedig kifejlesztettünk az intezményi feladást végző service-t. Itt találja az alap információkat az EESZT csatlakozásról.

NAV - A számlázás programban a NAV adat export (XML formában) funkció manuálisan elérhető. A számlázó programunkban illesztésre került a szamlazz.hu agent szolgáltatás (a számlák gyártásra a szamlazz.hu agent szolgáltatás használunk). A szamlazz.hu pedig gondoskodik a számlák feladásról a NAV felé.

Az árajánlat kérés után megszervezhető a Dokumedik Rendszer bemutatója az álatalunk biztosított helyszínen.

A Termékünk menüpontban megtekintheti a bemutatókat illetve letöltheti a leírásokat PDF formatumban.

Az alapvető adatok migrációja a rendszer telepítés szerves része. Természetesen csak abban az esetben, ha az adatok hozzaférhetőek olvasható formában. Az alapvető adatok körébe a páciens adatai és orvosi dokumentációt képző adatok tartoznak.

Egyéb adat migráció igény esetén szükséges a helyzett felmérés és amennyiben az adat migráció technikai oldalről lehetséges, külön megállapodás szerint végrehajtható.

A Dokumedik Rendszer alap paraméterezése a programon belül, a Manager program segítségével is elvégehzető.

Amennyiben kigyűjtik a szükséges paramétereket az álatalunk ajánlott EXCEL táblázatban, úgy fel tudjuk tölteni az adatokat indítás előtt.

A csapatunk

Lénárt Zoltán

Lénárt Zoltán
Chief Architect
Szoftverfejlesztő

Lénárt Mónika

Lénárt Mónika Wanda
Ügyvezető
Szoftverfejlesztő

Rácz József

Rácz József
Helpdesk
Oktatás
Adatfeldolgozás

Lénárt Karolina

Lénárt Karolina
Oktatás
Tesztelés
PR

Lénárt Zoltán

Lénárt Zoltán Jr.
Szoftverfejlesztő
Tesztelő

Pintér Márió

Pintér Márió
Adatfeldolgozás
Reporting
Oktatás

Hívjon minket, írjon nekünk

Kapcsolat

Dokumedik Szolgáltató Informatikai Kft.

GDPR

Adatvédelem

Adatvédelmi tájekoztató letöltése: Adatvédelmi-tájékoztató_Dokumedik.pdf

Adatfeldolgozói nyilatkozat minta letöltése: GDPR-Adatfeldolgozói-betegir-Dokumedik.pdf
Dokumedik Rendszer - adatfelvételi lap minta letöltése: GDPR-Betegfelvételi-lap-Dokumedik.pdf
A Dokumedik rendszer biztonságos használata és adat tárolással kapcsolatos fogalmak ismertetése letöltése: A_Dokumedik_rendszer_biztonságos_használata_és_adat_tárolással_kapcsolatos_fogalmak_ismertetése.pdf