Tapasztalat Megbizhatóság Pontosság

Kreatívítás Rugalmasság Nyitottság

Innováció Fejlődés Tudás

Rólunk

A Dokumedik Informatikai Szolgáltató Kft. 2001-ben alakult meg (akkor még csak Bt voltunk). Cégünk fő profilja adminisztrációs szoftverek gyártása a magán egészségügyi szektor számára.

A partnereink a magyar magán kórházak és klinikák, ahol saját fejlesztésű integrált adminisztrációs rendszereket fejlesztünk és üzemeltetünk. Programjaink elsősorban Windows platformon futó desktop rendszerek, de partnereink megrendelésére készítünk web-es, böngészőben futó applikációkat is.

Az általunk szeretett és alkalmazott programozási környezetek: MSSQL, Oracle adatbázis platformok, C#, Deplhi7 Windows desktop GUI és HTML5, CSS3, Angular (Single Page Application) technológiák (web-es applikációk készítéséhez).

Szoftvereink üzemeltetése során szerzett tapasztalatunk segít megérteni és átélni az ügyfeleink problémait, amelyek megoldásában igyekszünk gyorsan és készségesen részt venni.

A jelenleg ajánlott termékünk a Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer, amelyet sok kiváló orvos szaktudásának és tapasztalatának felhasználásával fejlesztettünk ki.

fontos

Jellemzőink

Új technológiák
Igények felmérése
Tervezés
Fejlesztés
Projekt vezetés
Oktatás
Alkalmazás bevezetése
Adat migráció
Helpdesk

A legjobb termékünk

Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer

A Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer egy több felhasználós, hálózati informatikai rendszer. A program segítségét nyújt magán orvosoknak, kisebb és nagyobb magán klinikáknak, kórházaknak a páciensek ellátásával kapcsolatos teendők felügyeletében és dokumentálásában. A segítségével követni lehet a páciens útját a klinikán illetve kórházon belül az előjegyzéstől, az orvosi ellátás és diagnosztikai leletek dokumentálásán át, a számla kiállításáig.

DokuStart

DokuStart a Dokumedik rendszer indító pultja és egyben felelős a programok közötti kommunikációért.

Előjegyzés

Előjegyzési időpontok kezelése, páciensek előjegyzése, foglalt időpontok, szabadságok kezelése, listák készítése.

Klinika

Páciens megjelenések rögzítése és orvosi dokumentációjának elkészítése, rugalmas felépítésű kórlap sablonok és orvosi dokumentáció személyre szabott grafikai megjelenítése, előkészítés a számlázásra.

Labor leletező

Aktív laboratóriumi kérések kezelése, leletek nyomtatása, archiválása, kapcsolat a Labor Interface Programhoz, amely a klinika és külső labor között elektronikusan (HL7) közvetíti a labor kéréseket és eredményeket.

Képalkotó leletező

aktív képalkotó kérések kezelése, vizsgálatok rögzítése, leletek, vélemények készítése, leletek nyomtatása, archiválása.

Partner szerződések

Cégek, szerződések, céges dolgozók karbantartása, partner kedvezmények kezelése, számla készítése cégnek.

Számlázás

A Klinikai programban rögzített szolgáltatások számlázása, egyéb szolgáltatások számlázása, számlák kezelése, listák készítése.

Pénztár

Több pénztár kezelése, beviteli és kiadási bizonylatok rögzítése, időszaki pénztári lista készítése.

Manager

A rendszer paraméterezése: felhasználók, jogosultságok, szolgáltatások, egyéb rendszer jellemzők karbantartása.

Leírások letöltése: html pdf

Gyakori kérdések

Kérdések-Válaszok

A Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszer egy kliens/szerver elven működő szoftvercsomag. Ez azt jelenti, hogy az adatok tárolását egy központi szerver szoftver végzi, amely nem része az alkalmazásunknak.

A működés feltétele, hogy a felhasználó rendelkezzen az alábbi rendszer szoftverrel:

  • Microsoft SQL Server 2008 (vagy magasabb).A telepítéséhez Windows szerver operációs rendszerre van szükség.

A felhasználói programok futtatásához Windows operációs rendszerrel rendelkező számítógépek szükségesek. A minimális Windows operációs rendszer követelmény a Windows XP verzió. Ajánlot verziók: Win7,Win8, Win10.

Tapasztalataink szerint a rendszer bevezetéséhez szükséges legrövidebb idő egy hónap.

A bevezetés folyamat szakaszai:

  • Licenc vásárlási szerződés aláírása
  • Infrastruktura előkészítése (szerver - adatbázis kezelő, lokális gépek - Dokumedik program telepítése)
  • Paraméterek betöltése illetve rögzítése a Manager program segítségével (klinika adatai, felhasználók, szakmák, szolgáltatások, ambuláns lap sablonok, stb.)
  • Oktatás(ok) szerverzése - TESZT környezetben
  • ÉLES környezet kialakítása - éles indítás
  • Teljesítés igazolás és számla kiallítása

A rendszer teljes ára a licenc darabszámtól függ. Amennyiben licenc vásárlás mellé karbantartási szerződést kötnek, úgy a rendszer árát nem kell egy összegben kifizetni, hanem van lehetőség 12 havi részletfizetésre.

Az árajánlat igényeket emailben várjuk.

A recept íráshoz (eRecept generáláshoz) külső receptíró programot használjuk. A Dokumedik Klinika programban a Recept típusú rovatból indítható a külső recept író program. A kinyomtátott receptek vissza kerülnek az ambuláns lapra importálás után.

A Dokumedik rendszer tud kommunikálni két külső recept kitöltő programmal:

  • NilNocere program - a Pharmasoft Hungary Bt által kifejlesztett receptíró program NilNocere. A NilNocere program képes papír alapú recepet nyomtatására és eRecept rögzítésére is (EESZT tér).
  • ORKA Vényíró program - ingyenes NEAK oldalról letölthető program ORKA. Sajnos ezzel a programmal csakis papir alapú recepteket lehet felírni, eReceptet nem támogatja.

GDPR - a Letöltés menüpontban találhatók információk a GDPR témában.

EESZT - a Dokumedik rendszer csatlakozása az EESZT térhez folyamatban van. Itt találja az alap információkat az EESZT csatlakozásról.

NAV - A NAV adat export (XML formában) funkció manuálisan elérhető. A rendszerben lévő alap számlázó modulunk jelenleg nem szolgáltat automatikusan adatot a NAV felé, mivel az egészségügyi (ÁFA tartalom nélküli) szolgáltatások számlázásat támogatja elsősorban. Az online adat szolgáltatásért felelős service telepítésével szükség szerint a funkció beépíthető a rendszerbe.

Az árajánlat kérés után megszervezhető a Dokumedik Rendszer bemutatója az álatalunk biztosított helyszínen.

Leírások letöltése: html pdf

Az alapvető adatok migrációja a rendszer telepítés szerves része. Természetesen csak abban az esetben, ha az adatok hozzaférhetőek olvasható formában. Az alapvető adatok körébe a páciens adatai és orvosi dokumentációt képző adatok tartoznak.

Egyéb adat migráció igény esetén szükséges a helyzett felmérés és amennyiben az adat migráció technikai oldalről lehetséges, külön megállapodás szerint végrehajtható.

A Dokumedik Rendszer alap paraméterezése a programon belül, a Manager program segítségével is elvégehzető.

Amennyiben kigyűjtik a szükséges paramétereket az álatalunk ajánlott EXCEL táblázatban, úgy fel tudjuk tölteni az adatokat indítás előtt.

  • Dokumedik Alap Paraméterek Excel fájl letölthető ITT
  • Dokumedik Alap Paraméterek leírása fájl letölthető ITT

idővonalunk

Cég Története

Dokumedik Bt. - Cég allapítás

2001 szeptember

Első partnereink

2002 nyár

A Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszerünket első partnerünk vezeti be.

Új partnereink

Folyamatosan...

Közben újabb partnerek vezetik be a Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszerünket.

Labor Interface

2010

Dokumedik Rendszer - külső labor kommunikáció indítása (HL7).

Web fejlesztés - MVC

2012

Első web alapú fejlesztés indítása ASPNET MVC technológiával.

Web fejlesztés - Angular

2015

Új technológiák bevezetés - Angular, Material Design. Új web alapú projekt indul...

Dokumedik API

2016 nyár

Az első Dokumedik API verzió fejlesztése - előjegyzések rögzítése.

Cég forma változás

2017 juliús

Dokumedik Kft. - átalakulás éve.

GDPR

2018 május

Páciens felvételi lap beépítése a programba.

Új partnereink

Folyamatosan...

Uborka szezon ellenére újabb partnerek vezetik be a Dokumedik Magánklinikai Adminisztrációs Rendszerünket.

EESZT akreditáció - folyamatban

2018 november

Hívjon minket, írjon nekünk

Kapcsolat

Dokumedik Szolgáltató Informatikai Kft.

Cím: 1192 Budapest, Bercsényi utca 72.

Email: dokumedik@dokumedik.hu

Lénárt Mónika Wanda

ügyvezető

lenartm@dokumedik.hu

+36 30 231 3086

Lénárt Zoltán

fejlesztés vezető

zlenart@dokumedik.hu

+36 30 919 0703

GDPR

Letöltés

Adatvédelmi tájekoztató letöltése: itt

Adatfeldolgozói nyilatkozat minta letöltése: itt
Dokumedik Rendszer - adatfelvételi lap minta letöltése: itt
A Dokumedik rendszer biztonságos használata és adat tárolással kapcsolatos fogalmak ismertetése letöltése: itt

Nagyobb térkép